גרוטו רוטשטיין

אחר כך אמר רוטשטיין. רוטשטיין שהוגדר על ידי גרוטו כבוגד.


אם זה היה תלוי בי היינו סוגרים את הסופרים ומחלקים מנות קרב גלובס

גרוטו תקף את מנכל בית החולים הדסה פרופסור זאב רוטשטיין על כך שהוא מאפשר בדיקות לאנשים לא רלוונטים וטען שזה בא על חשבון חולים.

גרוטו רוטשטיין. המקרה של בני ברק היה יכול להימנע. איציק זיהתה את החולשה והחלה במהלך. במשרד הבריאות זועמים על ההחלטה.

תחליטו אם אתם רוצים אותי או את רוטשטיין שאין לו אפילו תואר בבריאות הציבור. אה רוטשטיין אם אתה תמשיך ככה תאמין לי זה לא יעבוד טוב. סגר הערים יוסר הקלות בבני ברק היום החלטה לגבי ירושלים Next.

השיחה התקיימה בלשכתו של מנכל הדסה ביוזמתו של גרוטו. אל תבלבל את המוח מנכל הדסה. נמצא דרך להגיב לזה.

עימות חריף בוועדת הקורונה בדיון על מחדל הבדיקות. גרוטו ורוטשטיין מקימים צוות אסטרטגי למאבק בקורונה. לא צריך התנצלות הוא איש מקצוע.

המשנה למנכל משרד הבריאות. יש לי נתונים הרבה יותר מדויקים משלך. אם אפשר לדחות את התור למנה השנייה בשבוע בלבד למי.

בשלב מסוים בדיון קטע גרוטו את דבריו של רוטשטיין ואמר. אנחנו לא אויבים אני פשוט חושב אחרת. פרופ רוטשטיין שותף לחשש של פרופ גרוטו מכך שהווירוס עלול להתפשט בקצב מוגבר בשבועות הקרובים ולפגוע גם בצעירים ואומר.

גרוטו היה ביקורתי מאוד מסיבות דומות לגבי החלטתו של פרופ זאב רוטשטיין מנכל בית החולים הדסה לבדוק את צוות. פרופ גרוטו השיב לו. אמרתי לו - זו לא שיחת פיוס אני לא רוצה שתתנצל על דברים שאמרת או שלא אמרת מבחינתי החיים ממשיכים כרגיל שיתף רוטשטייןאין בלבי שום דבר עליך.

רוטשטיין יודע לנהל אבל גם יודע כיצד לגרום לאנשים לאבד את שלוותם. הנתונים שלי מדויקים פי אלף משלך תנוח. אני חושב שהנתונים שלנו מדויקים יש לי נתונים פי 100 יותר מדויקים משלך אז תפסיק לבלבל את המוח תנוח.

המשנה למנכל משרד הבריאות פרופ גרוטו מאשים את מנכל הדסה פרופ זאב רוטשטיין בבגידה במולדת כך דיווח כתב חדשות 12 יואב אבן. יש בדבריו שיקולים אישיים. גם פרופ זאב רוטשטיין מנהל בית החולים הדסה טען כי הנתונים אינם מדויקים.

גרוטו רוטשטיין Prev פוסט קודם דיווח. פרופ זאב רוטשטיין מנכל המרכז הרפואי הדסה שוחח הבוקר חמישי עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103fm על הסערה שהתעוררה לאחר שפרופ איתמר גרוטו סמנכל משרד הבריאות אישר למיליארדר לא לשהות בבידוד למרות שחזר מחול ולעלייה בתחלואה. המשנה למנכל משרד הבריאות פרופ איתמר גרוטו תקף את הדסה ואת העומד בראשה פרופ זאב רוטשטיין על ביצוע הבדיקות הנרחבות.

בעימות חריף בין המשנה למנכל משרד הבריאות פרופ איתמר גרוטו במהלך דיון בוועדת הקורונה בכנסת בחודש מרץ טען רוטשטיין כי נתוני משרד הבריאות אינם נכונים יצרנו מפלצות אדומות ופרופ גרוטו. תנוח בדיון השני של הוועדה בנושא הבדיקות נרשם עימות חריף בין פרופ גרוטו לבין מנכל הדסה פרופ זאב רוטשטיין. פרופ גרוטו על העימות עם מנכל הדסה.

במילים פשוטות רוטשטיין נותר לבד במערכה ללא שותפים וללא הגנות. 1500 בדיקות קורונה אקראיות יבוצעו לתושבי בני ברק פוסט הבא השרים החליטו. תחליטו אם אתם רוצים אותי או את רוטשטיין שאין לו אפילו תואר בבריאות הציבור.

פרופ גרוטו אף אמר. כך למשל קרא מולו המשנה למנכל איתמר גרוטו תפסיק לבלבל את המוח מול עשרות חברי כנסת המומים. אל תבלבל את המוח.

נתוני משרד הבריאות לא מדויקים. בהמשך הוסיף המשנה למנכל משרד הבריאות. אם אתה אומר שהדברים שלי הם הטעיה הגיע הזמן שתחליטו אם אתם רוצים לשמוע אותי מומחה לבריאות הציבור או את רוטשטיין.

גרוטו נגד רוטשטיין. אחרי שפרופ איתמר גרוטו הגיב בביטול בדיון שהתקיים בכנסת להצעתו ההגיונית של מנכל בית החולים הדסה פרופ זאב רוטשטיין לערוך בדיקות סקר באוכלוסייה כדי לאפשר חזרה הדרגתית לעבודה מאזורים בטוחים ואמר לו אל תבלבל את המוח. תנוח נתוני משרד הבריאות לא מדויקים בלשון המעטה תקף בוועדת הקורונה מנכל הדסה פרופ זאב רוטשטיין תפסיק לבלבל את המוח השיב לו המשנה למנכל משרד הבריאות פרופ איתמר גרוטו.

המשנה למנכל משרד הבריאות התייחס בגלצ לעימות בינו לבין פרופ זאב רוטשטיין בכנסת ואמר כי נראה שיוטל סגר מלא בליל הסדר תהיה. מנכל הדסה תקף את משרד הבריאות על מיעוט הבדיקות. פרופ זאב רוטשטיין מנהל בית החולים הדסה תקף את גרוטו ואמר כי אני רוצה להסב את תשומת הלב לכמה טעויות בקונספציה שהציג איתמר.

יש מירוץ חימוש בעולם לגבי חומרים וערכות. נתוני משרד הבריאות לא מדויקים בלשון המעטה.


גרוטו במתקפה על רוטשטיין פעילות הגובלת בבגידה במולדת חדשות Jdn


פרופ גרוטו התפטר ממשרד הבריאות לצאת לדרך חדשה


פרופ גרוטו התפטר ממשרד הבריאות לצאת לדרך חדשה


תפסיק לבלבל את המוח עימות בוועדת הקורונה בין פרופ גרוטו למנכ ל הדסה ישראל היום


גרוטו מאשים את מנכ ל הדסה בגידה במולדת ערוץ 7


פרופ רוטשטיין אני נוהג לעשות פרוטקציה בנושאים רפואיים מעריב


גרוטו נגד מנכ ל הדסה התנהלותו גובלת בבגידה


קורונה גרוטו נגד רוטשטיין יש בדבריו שיקולים אישיים מעריב


מנכ ל הדסה הנתונים לא מדויקים גרוטו מבלבל את המוח חדשות 13


רוטשטיין יצרנו מפלצות גרוטו אל תבלבל את המוח


מנכ ל הדסה הנתונים לא מדוייקים גרוטו תנוח סרוגים


N12 המשנה למנכ ל משרד הבריאות מאשים את מנכ ל הדסה בבגידה


עימות חריף בוועדת הקורונה יצרנו מפלצות כאן


פרופ רוטשטיין פתיחת המשק צריכה להיות תלויה בחובת בדיקה לכל אדם איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל


קורונה גרוטו נגד רוטשטיין יש בדבריו שיקולים אישיים מעריב


גרוטו פעילות מנהל הדסה גובלת בבגידה במולדת Mednews


איציק ורוטשטיין בחדר ניתוח כלכליסט


מנכ ל הדסה נתוני הבדיקות לא מדויקים המשנה למנכ ל משרד הבריאות אל תבלבל את המוח כלכליסט


לא מבינים מה בכירים עוברים בקורונה למה התפטר האיש שחלם להיות מנכ ל משרד הבריאות בריאות Themarker

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here